Rabu, 1 April 2015

Testimoni: KD Speechless bagus untuk suami dan anak-anak



ANAK suka TENGKING-TENGKING...Hubungan suami isteri jadi PANAS!
"Mulanya KD ini saya guna untuk anak yang bongsu , dia payah untuk bangun pagi. Bila bangun nak bebal saja. Bila anak saya tidur saya calitkan KD dekat hidung dia, alhamdulillah senang bangun dan tak bebal bila suruh mandi. Cakap pun jadi elok kalau tidak asyik nak tengking-tengking saja. Saya juga guna untuk saya dan suami sebab hubungan kami jadi panas jer. Saya kalau tengok muka suami mesti nak marah. Belakang badan terasa berat macam batu je ada dekat bahu tu. Alhamdulillah sejak guna KD hilang sikit demi sikit perasaan marah pada suami"

>>> Beli KD disini > http://bit.ly/kdalmujahid @ sms/wa ke 013.684.4409
*** Harga 4ml - RM100 + RM10 poslaju

Tiada ulasan:

Catat Ulasan