Sabtu, 25 April 2015

Madu Sidr Yaman




MADU SIDR YAMAN
Selain daripada penggunaan perubatan madu Sidr Yaman sebagai makanan, ia juga sesuai digunakan untuk luaran seperti:


1. Keguguran rambut
Untuk mereka yang mengalami masalah keguguran rambut atau kebotakan, ramuan berikut amat berkesan untuk diamalkan: Masukkan satu camca besar madu, satu sudu teh serbuk kulit kayu manis ke dalam minyak zaitun suam. Buatkan satu campuran pekat dan lumurkanya ke kepala anda sebelum mandi. Biarkan pada kulit kepala/rambut selama 5 15 minit. Kemudian bilas rambut.Hasilnya Subhanallah


2. Jangkitan kulit
Sapukan madu Yaman dan serbuk kulit kayu manis dalam bahagian yang sama pada tempat yang terjejas dan bermasalah.InsyaAllah jika sering diamalkan.Kulit anda akan kering dari cecair bisa dan menjadikannya lebih licin dan cantik.Juga, boleh merawat ekzema, kurap dan apa juga jenis jangkitan kulit.


3. Masalah gemuk
Minum madu Yaman setiap hari pada waktu pagi - Sebelum sarapan ketika perut kosong dan pada waktu malam sebelum tidur. Campuran madu dan serbuk kulit kayu manis dimasak dalam satu cawan air. Cara pengambilan ini boleh mengurangkan berat badan seseorang itu sekalipun orang itu terlalu gemuk. Dengan meminum campuran ini selalu, lemak tidak akan terkumpul di dalam badan walaupun orang tersebut mungkin memakan makanan berkalori tinggi.


4. Keletihan
Kajian terbaru telah menunjukkan yang kandungan gula madu lebih membantu dalam menghasilkan tenaga dan menjana kekuatan badan. Warga tua yang mengambil madu dan serbuk kulit kayu manis dalam bahagian yang sama, akan menjadi lebih cergas dan fleksibel. Untuk memiliki tenaga yang berlebihan, seseorang dinasihatkan minum 1 sudu makan madu yang dikacau ke dalam segelas air dan disira dengan serbuk kulit kayu manis. Minum setiap hari pada jam 3 petang semasa tenaga badan sudah mula berkurangan. Pengambilan ini perlu dilakukan dalam masa seminggu berturut-turut setiap hari.


5. Nafas busuk
Bagi mengekalkan nafas segar sepanjang hari, berkumur dengan satu sudu besar madu Yaman dan serbuk kulit kayu manis sebaik sahaja terjaga dari tidur amat membantu bagi mereka yang mengalami masalah nafas berbau.


Dapatkan Madu Sidr Asli dengan harga berikut:

Gred A+ - RM70 (50gm), RM210 (225gm)
Gred A1 - RM60 (50ml), RM160 (225gm)

Boleh hubungi kami untuk sebarang pertanyaan.
SMS/TEL/Whatsapp: 0136844409

Khamis, 23 April 2015

Testimoni Minyak Sapuan ZB3?



Perkongsian Puan Siti,

'Masa mengandung ni, bila terambat makan atau tersalah makan cepat je perut ni masuk angin. Bila masuk angin cepat je jadi sakit dada, perut jadi senak dan tidak selesa. Nasib baik Minyak ZB3 sentiasa dalam handbag. Cepat-cepat lumur Minyak Sapuan ZB3 kat perut, Alhamdulillah baru lega dan bolehlah bernafas

Apa kebaikan Minyak Sapuan ZB3?
~ Untuk sakit luaran
~ batuk sapu di dada
~ bayi demam, lumur dibadan
~ jerawat
~ Kudis
~ ulser mulut
~ tumit pecah
~ apa sahaja berkaitan kulit.


Harga: RM60 sebotol (30ml) , RM110 sebotol (60ml)

Untuk tempahan---> sms/whatsapp ke 0136844409

Selasa, 21 April 2015

Apa itu KD Speechless Scent?

                 


Apa maksud KD?
KD bermaksud Khodeejah's Dakwah. Al Mujahid Trading mengambil sempena nama tokoh terkenal iaitu Saydatina Khodeeja binti Khuwalid, isteri Rasulullah SAW yang dikenali sebagai seorang isteri dan dalam masa yang sama ahli perniagaan wanita yang tersohor dan pendakwah yang terulung dalam sejarah peradaban Islam.
Semoga dengan semangat beliau dapat kami pinjam untuk memajukan lagi dunia dakwah dan perniagaan ini.

Apa itu KD Speechless Scent?
KD Speechless Scent adalah sejenis haruman yang berasal daripada ekstrak tumbuh-tumbuhan alam yang mana ia secara dasarnya sekadar haruman biasa dan bukan ubat.
Produk haruman ini pada asalnya telah diberikan nama "Haruman KD" namun setelah mendapat maklumbalas daripada pengguna, namanya telah ditukarkan kepada KD Speechless Scent.
KD Speechless Scent mendapat namanya "Speechless" daripada para pengguna setianya yang menggambarkan ianya satu produk haruman unik yang lain daripada lain.

"Speechless" adalah perkataan daripada Bahasa Inggeris yang membawa maksud; Kelu, Bungkam, Tiada kata-kata yang dapat digambarkan. Itulah respon awal yang diterima daripada setiap orang yang pernah dicalet haruman KD Speechless Scent ini. Ianya berbau harum semerbak tetapi lembut dan tidak menyengat, memberikan rasa kedamaian dan ketenangan kepada pemakainya malah fungsinya melebihi daripada sekadar haruman biasa.
Hebat anugerah Allah ini.

KD Speechless Scent adalah krim pekat berwarna putih yang harum dan berbeza dengan haruman-haruman lain yang berada di pasaran yang kebiasaannya bersifat cecair.

KD Speechless Scent adalah haruman yang dapat membantu dan menangani masalah seperti berikut:
1. KD sesuai untuk menangani emosi dan mengembalikan mood ceria.
2. Digunakan sebagai haruman penenang.
3. Menangani masalah baran, menangis dan meragam.

>>> Beli KD disini > http://bit.ly/kdalmujahid @ sms/wa 013.684.4409

Jumaat, 17 April 2015

Bayi MENANGIS TAK HENTI-HENTI....Alhamdulillah bayi BERHENTI nangis serta-merta!




Bayi MENANGIS TAK HENTI-HENTI....Alhamdulillah bayi BERHENTI nangis serta-merta!


Sebelum ini saya hanya baca tapi malam ini memang ta'jub. Petang tadi bayi menangis-nangis, saya spray KD, baunya busuk sangat macam bau peluh budak sekolah baru balik bersukan. Jadi lepas solat saya baca surah Yassin dan solat taubat. Mohon diampunkan dosa dimudahkan urusan. Saya spray lagi KD kali ini baunya wangi dan saya ambik tiub KD, ingatkan dah habis saya ketuk-ketuk dan picit. Alhamdulillah ada sikit lagi. Saya buat macam Ustazah tulis, sapu di nadi, hidung dan kening baby. Masya ALLAH dia berhenti nangis serta merta.

>>> Beli KD disini > http://bit.ly/kdalmujahid @ sms/wa 013.684.4409

Sabtu, 11 April 2015

ANDA ada masalah anak susah nak tidur malam?


ANDA ada masalah anak susah nak tidur malam? Sangat AKTIF pada waktu malam?
Assalammu'alaikum Ustazah, syukur sangat dipertemukan dengan KD Almujahid ni...hampir 2 minggu saya menghidu haruman ini...memang lain daripada yang lain. Anak-anak senang jer lena malam. Yang umur 3 tahun jenis aktif malam, tengah dia lari-lari dalam rumah dah pukul 11 malam saya tangkap dia suruh baring baca doa tidur dan selimutkan dia pastu calit KD dekat kening sambil solawat...terus lena

>>> Beli KD disini > http://bit.ly/kdalmujahid @ sms/wa ke 013.684.4409

1 tiub 4ml RM100 & 1 spray 60ml RM100, Pos RM10
1 SET ( 2 KD TIUB & 1 SPRAY ) HANYA RM270

Rabu, 1 April 2015

Testimoni: KD Speechless bagus untuk suami dan anak-anak



ANAK suka TENGKING-TENGKING...Hubungan suami isteri jadi PANAS!
"Mulanya KD ini saya guna untuk anak yang bongsu , dia payah untuk bangun pagi. Bila bangun nak bebal saja. Bila anak saya tidur saya calitkan KD dekat hidung dia, alhamdulillah senang bangun dan tak bebal bila suruh mandi. Cakap pun jadi elok kalau tidak asyik nak tengking-tengking saja. Saya juga guna untuk saya dan suami sebab hubungan kami jadi panas jer. Saya kalau tengok muka suami mesti nak marah. Belakang badan terasa berat macam batu je ada dekat bahu tu. Alhamdulillah sejak guna KD hilang sikit demi sikit perasaan marah pada suami"

>>> Beli KD disini > http://bit.ly/kdalmujahid @ sms/wa ke 013.684.4409
*** Harga 4ml - RM100 + RM10 poslaju